sarv30

خوش آمدید

sarv30

خوش آمدید

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

Soroush Messenger

Soroush Messenger مسنجر سروش نام پیام رسان جدید و بسیار عالی برای گوشی های اندروید می باشد که می تواند یک جایگزین ایرانی ، قدرتمند و البته با سرعت بسیار بالا برای پیام رسان های فعالی نظیر تلگرام باشد ، همانند سایر مسنجر توسطمسنجر سروش قابلیت ایجاد کانال همانند تلگرام را خواهید داشت و بر خلاف تلگرام قابلیت ایجاد کانال های دو طرفه نیز مهیا می باشد که با این قابلیت توانایی شریک کردن کاربران کانال در ارسال مطالب نیز وجود دارد ، قابلیت ایجاد مسابقات و نظرسنجی ها از دیگر امکانات پیام رسان ایرانی سروش می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۴۸
جواد لطفی

GO Weather Forecast & Widgets Premium v5.801 Unlocked – جدیدترین نسخه ی پرمیوم نرم افزار گو ودر اندروید
نسخه آنلاک شده با تمامی قابلیت ها

GO Weather EX بهترین و محبوب ترین نرم افزار هواشناسی برای  سیستم عامل اندروید می باشد که یکی دیگر از شاهکارهای گروه مطرح GO می باشد . با این برنامه می توانید به آسانی به آب و هوای ده ها هزار  شهر و کشور دسترسی داشته باشید. . این نرم افزار که از ده ها هزار شهر کره خاکی پشتیبانی می کند قادر است اطلاعات آب و هوایی به روز را در قالب هایی بسیار زیبا و در یک محیط ساده به نظر شما برساند . اگر از برنامه های آب و هوایی پیش فرض گوشی خود خسته شده و می خواهید تا فضایی جدید را تجربه کنید این برنامه را از دست ندهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۸:۰۰
جواد لطفی

شایعه/ بازی کلش آف کلنز حرام است+ پاسخ مراجع تقلید

اگر در مراحل و ماموریت های تعبیه شده در خود بازی ، سودی حاصل و منابع و امکاناتی کسب شود اشکالی نداشته و از نظر شرعی شامل قمار نیست.

راه ملت، به نقل از شایعات، چند روزی هست شایه ای  با عنوان حرام اعلام شدن بازی پرطرفدار کلش اف کلنز در شبکه های مجازی دست به دست شده، که بیان میکند استفاده از این بازی توسط چند نفر از مراجع تقلید حرام اعلام شده است…حال با همدیگر متن و پاسخ شایعه را میخوانیم:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۵۲
جواد لطفی
[RB:Code_Popup]